60.000 etiketter...

...ska klistras på lika många flaskor, stor order, typ, ska visst helst vara klart på fredag, tur det jobbas både dag och nattskift, plus ett tredje som alltid jobbar dagtid, alltså ett skift som inte är ett skift, äh eller nåt *trasslar in sig i sitt eget resonemang*, imorgon ska vi för övrigt äta smörgåstårta, kom på efter att ha skrivit upp mig på beställarlistan att sådan nog innehåller skinka men det gör inte så mycket, har bestämt och kommit fram till att vid festliga tillfällen så kan man få tillåta sig även rött kött, världen går nog inte under så mycket fortare om jag unnar mig lite julmat, förhoppningsvis, julbord blir det för övrigt också om två veckor med jobbet, plus julfest med spex, och vid dessa festliga tillfällen frångås alla principer och moraliska betänkligheter, så har jag bestämt och så får det bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback