helg

Händer väl inte så mycket av intresse att blogga om just för tillfället, sitter med några låtar och försöker klura på lite text som kanske kan bli underlag till en aktfinal som man kan mejla låtchefen (kan inte vara med på måndagens låtmöte p.g.a att man är med kvällsjobb), spelar annars mycket Guild Wars, skithäftigt CORPG (d.v.s Competitive/Cooperative Online Role-Playing Game) som inte kräver någon månadsavgift, finns mycket att säga om GW:s alla fördelar, särskilt gentemot ett visst Värld av Warcraft, men det spar vi till en annan gång, nöjer mig med att posta ett in-game screenshot från "The Shiverpeak Mountains", en region som onekligen påminner mycket om gamla klassikern "Icewind Dale", gillar när rollspel utspelar sig i snöiga bergsmiljöer, helt klart :)
Shiverpeak Mountains
    (Jag och min grupp utvalda "henchmen" ute på uppdrag, snön
som faller är en oerhört vacker grafisk effekt när man ser den i rörelse)

115658-32
(Min karaktär (den grönklädda damen i förgrunden)en Mesmer/Elementalist och
resten av gänget efter en vild fight med några minotaurer)

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback