tacopaj och sista inlägget

Förlåt mig, ty jag har syndat, idag fanns det Tacopaj som lunchalternativ, så det var bara att kapitulera och ge upp alla goda föresatser inför den mexikanska matlagningskosten, var förföriskhet blev mig övermäktig, hmmmmmm tacokryddad köttfärs (+gräddfil och salsa) är inte att leka med, är således inte längre demi-veg, iallafall inte på heltid, bara nästan, blir att tillåta sig det röda köttet vid "väl valda tillfällen", och härmed skrivs det sista bidraget i den kortlivade kategorin "mitt bidrag", höll ju ut i några veckor iallafall haha, nu orkar jag inte försöka rädda världen längre, det verkar som att det ändå finns en påtaglig risk att hela alltet går under 2036, då en komet kommer farligt nära jorden tydligen; hotet är tydligen  såpass allvarligt att NASA på allvar undersöker möjligheten att kunna göra en "Armageddon", alltså skicka upp folk dit som kan avstyra denna oroväckande himlakropp som är på väg mot oss ungefär 30 år. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Jessica P

Hej där! Jag håller med på att tacoköttfärs med gräddfil/creme fraiche är nåt av det godaste man kan trycka i sig. Men jag har också ett tips för dig om du vill laga hemma som jag fick från vegetarian-Carro i min klass. Det finns en pulverköttfärs (vegetarisk) i hyllan på en hyfsat bra butik där du även finner såser, soppor och sånt halvfabrikat och sen kan du alltid falla tillbaka på qournfärsen :)

2006-12-08 @ 09:35:56
Postat av: Anonym

Tacopaj är muuuums!

2006-12-09 @ 15:04:47
Postat av: Siram

Det var jag som skrev det ovan. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback