medalj

medalj
Sådärja, då var man hemma igen, efter att allt inte riktigt gått som det var tänkt, vart snabbt och skoningslöst omsprungen av samtliga i startfältet, inklusive den ruskigt vältränade senior-generationen hehe (f*n vilken rutten kondis man har egentligen hehehe), såg dom försvinna längre och längre bort i fjärran och hade inte ork eller energi för att kunna hålla kontakten med klungan; och ensam i skogen var det litet svårt att hålla koll på vart man egentligen skulle; kom troligtvis in på 15-kilometarnas bana vid något tillfälle efter vad det verkade (borde nog ha scoutat banan innan), när dom gröna plupparna börjar ersättas av grön/vita sådana så har man antagligen hamnat lite fel.

Iallafall och hursomhaver så bestämdes det sig för att skita i allt och bara köra på i den allmänna riktningen mot Karlslunds motionscentral, så fick det bli som det blev, förr eller senare kommer man väl i mål, får man hoppas.

Och i mål kom man iallafall, på något kufiskt vänster; näst sist som brukligt är, men en medalj fick man iallafall, den kan ingen ta ifrån mig muahahaha, känner mig ändå rätt nöjd med att ha tagit mig dit och genomfört ett tufft terränglopp i november, det är nog det viktigaste tror jag, har ju ett helt år på mig att göra om och rätt inför nästa års lopp, det här vara bara ett test och träningslopp för att känna på liteju, hade ju  aldrig tänkt få någon bra tid eller placering eller så närå hahaha :)

På väg hem såg man dom första snöflingorna singla ner så vackert, rogivande onekligen!

Kommentarer
Postat av: Marie Josefson

Det är rätt inställning, bara att bryta ihop och komma igen, som nån uttryckte det. :)

2006-11-04 @ 13:40:06
Postat av: Siram

Haha, du kan ju inte säga att du har rutten kondis! Tänk alla vi som inte ens ställer upp, där kan man tala om rutten kondis! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback