Sopan Johan!

Eftersom jag har en kategori som heter "tankar om tv" så måste jag här få passa på att få "idol-blogga" och ventilera min frustration över att SOPAN JOHAN var den som inte bara slapp åka hem utan också "satt säkert"; trots sin totala talanglöshet och en usel falsksång och misshandel av Mr.Bigs "To Be With You!", till och med så att omusikaliske undertecknad kunde höra det skar sig!

Att Danny måste lämna var en skandal det med, har tyckt att hela tävligen varit tämligen loj och medioker (Markus är grymt överskattad, kompentent kanske, men inte någon man skulle lägga märke till ute i verkligheten, bland riktiga artister) men nämnde Dannys framförande av "Öppna din dörr" var något som faktiskt imponerade på undertecknad och var något av av det bästa jag hört i dessa tävlings-sammanhang; får verkligen hoppas den ges ut på singel!

Sådär, då har man Idol-bloggat klart för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback