Sådärja

Karlslundplakett
Då var det klart, lyckades vakna i tid och ta mig till Karlslundsspåret och genomföra ett tiokilometerslopp, och landade på den skapliga tiden 57,33 ungefär, personbästa med ca en minut och man kom inte allra sist, iallafall några stycken bakom mig, och med tanke på omständigheterna med regnigt och lerigt väder och en tuff bana med en hel del blandad terräng och uppförsbackar, betydligt tuffare än den som sprangs genom stan i somras, så allt som allt så får man vara väldigt nöjd med det slutliga resultatet, även om det i parantes sagt var tvunget att stanna upp och gås vissa delar av sträckan, speciellt mellan 4 och 6 km där det var rejält tungt för dom stackars benen, tack och lov för vätskekontrollen vid 6km :)

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Dagens fråga i min blogg ; D

Postat av: Marie Josefson

Kul att det gick bra!

2006-10-22 @ 19:28:39
Postat av: Jessica P

Vad bra Emil! Starkt jobbat, själv skulle jag aldrig ge mig ut i det där spåret under tidspress och under tävling. Riktigt bra tid och jag förstår att du är nöjd med att gränsen för personbästa hela tiden förbättras!

2006-10-22 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback