EmilJ1 som bloggare

Gulliga kaniner
Måste ju självklart testa allt som är nytt så här är EmilJ1:s blogg dårå, aktuellt just nu är förstås den stundande semestern som tar sin början på måndag men i praktiken börjar redan imorgon och sedan är aktiv 3 veckor framåt ;)

Under dessa tre veckor ska det bland annat åkas på upptaktshelg med Örebrospexet, något som alltid äger rum på hemlig ort så vart det bär iväg vet man aldrig förrän man kommer dit, men det är alltid en av årets höjdpunkter, definitivt :)

Plus att det ska springas och tränas en hel del inför stundande loppet Kilsbergsleden, 15 km långt hehe, aldrig sprungit så långt, men det är inte förrän 5:e november så det finns lite tid att träna upp sig på än så länge!

Två ur-gulliga kaniner, eller vad det nu är, som ja såg på blocket.se delar jag med mig av också :)

Kommentarer
Postat av: Siram

Hej hej! :D

Postat av: Kattis

Välkommen till bloggvärlden Emil! Och lycka till med träningen, 15 km fixar du. Du missar väl inte Karlslundsloppet den 22 oktober! http://www.karlslundsif.org/

2006-09-28 @ 09:32:58
URL: http://tankarfranbalkongen.blogg.se
Postat av: Pionhed

Tja killen!

Riktigt coolt att du ska springa Kilsbergsleden! Det är inte bara långt, det är tufft också! Jag gillar verkligen din inställning, det taggar en själv att fortsätta träna. Keep up the good work!

Kram - PJ

ps - det är för jävligt att du trillat dit i bloggarsvängen, men det är kul att läsa om dig ;) ds

2006-09-28 @ 11:26:54
Postat av: Marie Josefson

Lycka till med den nya bloggen, och ha en bra semester!
Mamma

2006-09-28 @ 11:30:32
Postat av: Fredrik Carlsson

Jag är avundsjuk på att du ska ha 3 veckors semester. Jag är imponerad att du verkligen håller igång kroppen. Jag är glad att du ska med på Upptaktshelgen. Finns det något jag kan klanka ner på?...

Ja, det skulle väl möjligtvis vara att du sjunkit ner i blogg-träsket :) och möjligtvis bilden på kaninerna. Inget fel på kaninerna i sig, men när man för muspekaren över bilden så står det "Gulliga marsvin" :D

Vi ses snart!

2006-09-28 @ 13:11:08
Postat av: Nico

Jättekul att du har börjat blogga Emil! Välkommen till bloggosfären! ;)

2006-09-28 @ 19:29:30
URL: http://nico.se/blog/
Postat av: EmilJ1

Lol, ja det är inte lätt att se skillnad på marsvin och kaniner, små och gulliga gnagare liksom alltihopa men det ska vara åtgärdat nu om jag gjort rätt ;)

2006-09-29 @ 09:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback