Dag 2 med Laban


Min lille Laban är verkligen inte räddhågsen av sig (även om han är väldigt skygg och inte tillåter att jag kommer för nära), gick på lådan självmant medan jag satt i telefon, pratade med min kompis för att rapportera lite om läget, kunde ha sträckt ut foten och nuddat katt och låda där jag satt (kattlådan är placerad under det låga bordet vid sängen, för det funkade inte så bra i det väldigt lilla badrummet, men det bekom honom tydligen inte att jag satt så nära och pratade högt "för mig själv", bådar gott inför framtiden att han är så obekymrad över att gå på lådan i min omedelbara närhet: för i en sån här liten lägenhet är ju det ganska viktigt att man inte är besvärade av varandras intimhygien, ja som i vilket samboförhållande som helst antar jag :)
image101
image102
(Den där stolen är en favorit, roligt att klättra och klänga i svarvade pinnarna, dammsugaren har ännu inte varit igång medan han har varit här, vet inte om liten Laban kommer vilja ligga så nära intill när han fått höra hur den låter, men vi får se!)

Kommentarer
Postat av: Siram

Han är vekrligen jättesöt!

Postat av: M.J.

Ser ut att kunna bli en STOR katt, när han växer upp!
Och han blir säkert ganska morsk, även om han ser lite förskräckt ut på ögonen just nu!
Han är underbart söt, nästan så att jag själv skulle vilja ha katt igen! Fast det blir det nog inte.......
(Hoppas på att grannen skaffar en ny, som jag kan passa!)

2007-08-18 @ 22:59:59
Postat av: Ulrika

Åhh, vilken raring :)
Jag är övertygad om att han snart kommer sitta som fastklistrad på dig :D

2007-08-19 @ 00:11:50
URL: http://insanity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback