Dag 3 med Laban

Har gjort framsteg, kom igår på några saker som skulle kunna bryta isen, dels mutade jag hänsynslöst med vaniljglass, bra sådan gjord på äggula och riktig grädde, inga halvfabrikat här...och vem kan motstå först en tesked och sedan ett framsträckt finger med riktigt god glass (inte Laban iallafall), å genom att distrahera på det sättet så fick jag klappa samtidigt och spinn-motorn gick igång, härligt.

Sedan var det dags för en pappkasse från ICA, finns det något mer klassiskt i dom här sammanhangen, det prasslar ju så härligt och man kan krypa in i den, och sedan ligga och lurpassa på husse och göra utfall mot dennes händer, istället för att vara rädd och springa in under soffan så fort husse närmar sig så är det ju mycket roligare att springa in och ut ur nämnda ICA-kasse!

Så vi lekte vi i säkert nästan en timme igår (man kunde höra hur svansen gick som en piska därinne i kassen), sedan la han sig en bit från mig, tittade länge på mig och somnade sedan, kändes bra så jag släckte och gick la mig också. Sen efter en stund (när han beräknade att husse nog hade somnat tror jag) dunsade det till vid fotändan och där låg han sedan och sov hela natten, Det känns bra, väldigt bra.

image103
(-Jag är en jättefarlig tiger!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback