Första måltiden

Vi har ätit, sorterade ut lite köttbitar från färdig pyttipanna och la på ett fat, sköt sedan försiktigt fram det till den lille under sängen, och se det var en hit, bestämde mig för att gå ut en sväng och passa på att handla, och när jag kom tillbaka var det tomt på fatet! Nu har jag också fått honom att smaka på torrfodret jag köpte (sånt där högkvalitativt man köper i djuraffär och som det är väldigt bra om han vill äta), blötte det i sån där kattmjölk (eftersom katter ofta inte tål vanlig mjölk), slängde ut några bitar på golvet som han fick nosa och tuggade i sig och det verkade som att han gillade det, tog några tuggor iallafall, nog mätt efter pyttipannabitarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback