truck-kurs

Är på truck-kurs den här veckan som företaget tyckte jag skulle gå på, och därmed hemma på kvällstid. Teorikurs på torsdag, praktiskt kör-prov på fredag, brakar nog åt skogen men man har ju just inget att förlora.

Med Laban går det mest bara bra, mer vild än tam just nu, men det är ju också helt normalt så här i tolfte veckan, skulle ju normalt ha blivit bortstött av mamman bit för bit och börjat busa vilt med sina katt-syskon om naturen inte blivit avbruten och kisse förflyttad till främmande mark.

Har därmed fått ta över kattmammans roll och fräsa till när han började bita mig fötter åsådär, verkar som det tog skruv, kommer med mjuka tassar och klorna indragna nu när han närmar sig mina fossingar, försöker i övrigt hålla honom så stimulerad som möjligt med allehanda leksaker, gamla dockor m.m, så att han inte ska tänka så mycket på mina tydligen välsmakande fötter

Köpt katt-bur också, så jag kan transportera honom vid framtida veterinärbesök och dylikt, står på golvet så han får vänja sig vid den och inte tycker det är något konstigt att gå in och ut ur den.

Kommentarer
Postat av: Siram

Vad skoj med truckkort! Det går säkert bra för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback