The Shire

Sådärja, då har man tillbringat sina första dygn som beta-testare av Lord of the Ring: Shadows of Angmar,
och so far är ju intrycket mycket positivt, grafiken är tämligen underbar, se nedan, obs att detta är grafik inifrån spelet, inte film-sekvens, Fylke (eller The Shire) är verkligen så där lummigt och grönt som man föreställt sig:
The Shire

Man kan också hyra en häst för att transportera sig längre sträckor, mycket skojigt, här sitter min tappre hobbit på en sådan påväg till Bree:
Horse

Självklart ska det fajtas med massvis av monster också, här är min tappra hobbit-kämpe Lisastina i vildsint kamp mot en spindel i "The Quarry", observera att jag köpt på mig lite utrustning med jag var i Bree, en hjälm och lite annat:
Spiders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback