livstecken

Har visst inte skrivit här på ett tag, hur som helst så jobbas det på med Ica's stålburar på CV-lagret, ska tydligen vara 25.000(!) sådana alltsom allt, tur de inte kommer på en gång utan ca 500 åt gången med lastbil ;)...i övrigt läses det en del böcker (The Gold Falcon av Katharine Kerr ska precis påbörjas, väntat länge på den), spelas en del datapsel (Lord of the Rings Online, på riktigt så att säga, blivit en trogen spelare av detta underbara onlinerollspel sen det gick "live" den 24:e april) och det springs en del i skog också, ungefär som vanligt alltså :)

Kommentarer
Postat av: Jessica P

Vad är stålburarna för nåt?
Jag har också börjat jogga föresten, har vårruset som första målsättning. (att delta i alltså...)

2007-05-09 @ 16:17:57
Postat av: Anonym

Sådana burar dom har på t.ex Ica och staplar varor på när dom ska ut i butiken kan man säga.

Vad bra att du också börjat jogga, om jag har möjlighet till det och inte jobbar kväll (höll på att skriva "joggar kväll" haha) just då så står jag självklart vid banan och hejar :)

2007-05-10 @ 17:53:15
Postat av: Jessica P

Burar på hjul och med rangliga sidor?

Jag vill gärna ha hejarop, har inte riktigt bestämt mig ännu för om jag ska gå eller jogga rundan, vi får se när det närmar sig. Kram.

2007-05-11 @ 01:13:56
Postat av: Anonym

Ja, precis den sortens burar :D

2007-05-12 @ 02:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback