Om loppet hade varit 4 km istället...

Tjahapp då var man hemma igen efter att ha sprungit årets grabbhalvelopp och det blev ju trots allt inte så katastrofalt, ca 34 minuter slutade det på enligt egna tidtagningen (inga resultat uppe på hemsidan ännu), var med bra dom första 4 km, passerade 4 km just när 24 min gått (funktionär som ropade ut), där tog tyvärr orken tvärt slut och det vart mest lunkande sista kilometern tillbaka till Gustavsvik, men men i förhållande till att man i princip inte tränat eller sprungit överhuvudtaget så får det ju anses vara ett skapligt resultat, siktet är nu inställt på Å-Stadsloppet 10 KM som går den 18:e augusti, juni och juli skall ägnas åt att försöka hitta tillbaka till den gamla formen man hade en gång i tiden (dvs för ett år sedan när förra halvan sprans på rekordtiden 24:16), ska dit igen så är det bara :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du vännen!
Du hade faktiskt klart bättre än 34 min, titta själv:
http://www.racetimer.se/sv/race/resultlist/67?rc_id=297
Kör hårt med träningen så kanske vi möts igen på Åstadloppet. Men vi kanske ses redan imorgon?

2007-06-01 @ 15:18:02
Postat av: Jessica P

Jag är så glad att jag såg dig åtminstone på tillbakavägen! Hejade på ett gäng orienterare innan du dök upp - såg bra ut! jag gick ju vårruset tillsammans med en kollega och hennes barnvagn och bebis...det tog dubbelt så lång tid :)

2007-06-01 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback