klippa klor

Igår klippte jag klorna på Laban för första gången och det gick bra, passade på efter maten när han var lite lugnare (ett relativt begrepp i dom här sammanhangen), gäller bara att vara försiktig och klippa längst ut på spetsen så känner inte kissen det, låg kvar i mitt knä och tvättade sig efteråt också så det verkade inte bekomma honom, kanske han till och med tyckte det var skönt att få dom klippta; skönt för husse också att inte behöva bli sönder-riven när liten Laban blir lite för entusiastisk. En klösbräda ska inköpas också förstås, transportbur har köpts (om detta inte redan nämnts), en rejäl sådan i plast, står på golvet så han får vänja sig vid att gå in och ut ur den, såg på "vetrinärerna" och dom hade precis en sådan modell som jag köpt när dom gick till vetrinären med katten så den är nog bra tror jag.
image118

(-Lycka är en utdragbar låda med strumpor och kalsonger! /Laban)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback