Jobbat två dagar...

...och det har gått bra, lyckats komma upp i tid. Laban mår bra, han får vara ute när jag är på jobbet, har sovrumsfönstret på glänt så han kan gå in och ut som han vill och äta mat, kan ju tyckas riskabelt men under dagtid är det nog ingen fara för inbrottstjuvar, ganska väl dolt bakom buskage, staket och sånt, inte fått påhälsning ännu trots det stått på glänt hela sommaren, både dag och natt i stort sett.

I går kom han för övrigt springande efter mig till busshållplatsen där jag står och väntar på samåkningsbil, nu idag satt han vid buskarna en bit därifrån och väldigt tydligt väntade på att jag skulle komma dit, rart!

Kommentarer
Postat av: M.J.

Ja, han är en riktig goding, Laban!

2008-08-12 @ 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback