Det föll på planket...

...ty vid en närmare inspektion visade det sig att jag sett lite fel på vilken uteplats som hörde till vilken lägenhet, och just den som jag sett ut har bara ett enkelt träplank ut mot asfalten (ett dagis ligger mitt emot för övrigt upptäcktes också); och planket var för lågt för att inte Laban med viss möda skulle kunna hoppa/kravla sig över; för att inte tala om oinbjudna gäster som ganska skulle kunna tänkas ta sig ett skutt över samma plank (kanske för att plocka åt sig min lille Laban, vet vet, han är ju trots allt ett ganska fint exemplar av Norsk Skogkatt), så det kändes inte riktigt tryggt och bra, vill ha en uteplats med rejält gunnebostängel runtom så Laban kan vara ute och leka utan risk att hoppa bort sig eller bli "katt-nappad", så jag har tackat nej till nuvarande objekt men ska hålla korpgluggarna öppna för när bättre alternativ gives. ty förr eller senare dyker "det rätta" upp och då slår undertecknad till!

Kommentarer
Postat av: M.J.

Synd på lägenheten, men det dyker säkert upp något annat!

2008-02-25 @ 19:43:50
Postat av: Pionhed

Hej mannen!
Synd på lägenheten, men som både du och MJ säger, det kommer flera!
En undran, får man inte sätta upp ett eget plank/stket/hönsnät eller liknande?
En annan sak, om du behöver flytthjälp så har jag bil med dragkrok samt två armar som definitivt behöver tränas! =)
Hoppas du kommer på mittsitsen, det är en hel del fd spexare som kommer, såsom jag, Fredrik, Junior, Sanna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback