Gick inte bra

Nä, Laban tyckte inte om att få vatten på sig, eller utspätt Yes i pälsen för den delen, han försökte inte bitas eller rivas, däremot började han jama alldeles förtvivlat och på alla sätt komma undan och gömma sig i badrummet, nästan värre än om han skulle bitas och rivas, var tvungen att försöka skölja ur pälsen så gott det gick och sedan torka med handduk och avsluta behandlingen, Schampoot och balsamet jag köpte i djuraffären idag inte att tänka på, sedan for han iväg ut genom sovrumsfönstret och kommer nog vara borta väldigt länge misstänker jag, tur det är varmt i luften så han kan själv-torka iallafall, får hoppas han vill komma tillbaka, ska aldrig mer försöka bada honom det är tydligt, får leva med fettsvansen eller om man kanske kan låta veterinären klippa eller raka bort den där klumpen, för Yes verkade inte ha någon effekt så vitt jag kan bedöma, eller också gjorde jag fel på ett eller annat sätt, vilket är förmodligen mer troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback