Anmält mig till Grabbhalvan...

...bättre sent än aldrig, ska ut och springa nu ikväll och sedan försöka bygga upp så mycket kondis och flås som det går, är ju några veckor kvar till 29:e maj iallfall så man får se hur det går, är ju femårsjubileum för springandet av nämnda Grabbhalva, här en samanfattning av tidigare års resultat:

År 1: 25,15
År 2: 26,30
År 3: 24,40
År 4: 31,30

År 5: ????

Med Laban går det bra, jag släpper ut honom när jag kommer hem på eftermiddagen, så får han springa av sig en massa energi, och han har hittils kommit hem varje kväll och stannat inne mellan 21 och 21.30-tiden, då han vanligtvis käkar mat, kommer sedan och lägger sig hos mig och gosar en stund, sedan går han till sin speciella sovlåda jag gjort iording åt honom, och där sover han sedan gott hela natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback