Inte uppdaterat på ett tag...

...men här rullar det på som vanligt, har två att samåka med från jobbet i Kumla och chauffören bor i Varberga, bara en liten bit från där jag bor i Vivalla så det är perfekt, hemma ca 16.20-16.30, billigare också än att åka tåg eller buss eftersom vi delar på bensinkostnader i bilen, bra för miljön också förstås!

I övrigt fick jag tips om ett bra alternativ till Myrorna, Bra & Begagnat, som säljer möbler och kläder och sånt, och där man också kan få stora grejer hemkörda till en låg kostnad,

Hittade där idag ett perfekt bokhyllesystem för den mycket låga summan av 300 kr(!), består av tre delar, två bokhyllor på var sin sida och en lite bredare grej i mitten, med plats för till exempel tv eller liknande, allt i väldigt fint och bra skick, vitt målat trä som kommer passa bra till mina ljusa tapeter. Beställde hemkörning för endast 100 kr så de kommer till mig på onsdag kväll och ställer in det, smidigt och bra, det första "egna" jag köpt till den nya lägenheten, känns bra att så smått komma igång med inredning och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback