Jobbar skift...

...den här veckan för det behövdes verkligen folk på kvällen, och speciellt det skiftet, och det har funkat bra, börjar 13.45, blir hämtad 13.10 utanför dörren i princip ty en av dom på skiftet bor i Lundby (området intill Vivalla) sen jobbar man till 22.45, hemma runt 23.20 eller så, funkar bra med Laban också, han får vara inne på förmiddagen innan jag åker och jobbar, sen släpper jag ut honom när jag kommer hem på natten, han är sen ute i natten några timmar, kommer sen in vid 3-tiden eller så för att sova och sover sedan gott hela förmiddagen (efter att först ha varit uppe och ätit lite frukost åså när jag går upp så brukar han sen lägga sig och sova förmiddag igen)
image197
(gammalt foto jag hittade i datorn, tänk vad liten han var för inte alls
så länge sen egentligen (inte större än en sko) och hur stor han har blivit nu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback